Silny przeciwko diabłom Dostępny w: Broń,bransoleta,hełm,tarcza,kolczyki Działa naemony(w wieży demonów na końcu światyni Hwang,od 40lvl) Przydatnośćobry Bonus przydaje się na wyższe lvl,zazwyczaj poszukiwany przez lvl'e 55+. Max bonusu:+20%
Silny przeciwko Zwierzętom Dostępny w: Broń,bransoleta,hełm,tarcza,kolczyki Działa na:Wszystkie zwierzęta z 1wioski(tygrysy,niedźwiedzie,dziki itd.) oraz na Żaby i pająki. Przydatnośćobry Bonus przydatny na wyższych lvl kiedy expimy na pająkach lub żabach,na niskich lvl praktycznie bezużyteczny Max bonusu:+20%
Silny przeciwko pół-ludziom Dostępny w: Broń,bransoleta,hełm,tarcza,kolczyki Działa na:król Skorpion,człowiek skorpion,skorpion łucznik,wężowy miecznik,wężowy łucznik. Przydatność:Słaby Rzadko przydający się bonus,ponieważ mało kto expi na mobach wymienionych wyżej.Czasami są tylko z nimi misje Max bonusu:+20%
Silny przeciwko nieumarłym Dostępny w: Broń,bransoleta,hełm,tarcza,kolczyki Działa na:wszystkich zarażonych i złych zarażonych z góry So-han Przydatność:średnio-słaba Czasami przydający się bonus.Często poszukiwany przez 56lvl'e+,ponieważ jest tam misja z grotami strzał.Nie będe opisywał tu tej misji. Max bonusu:+20%
Silny przeciwko Orkom Dostępny w: Broń,bransoleta,hełm,tarcza,kolczyki Działa na:wszystkie orki Przydatność:Bardzo Dobry Bardzo dobry bonus,przydaje się od 25lvl gdzie idziemy na zwykłe orki, aż do 55 gdzie kończymy z czarnymi orkami(tzw. BO[black orc]) Max bonusu:+20%
Silny przeciwko mistykom Dostępny w: Broń,bransoleta,hełm,tarcza,kolczyki Działa na:wszystkich ezoteryków.UWAGA!Bonus działa też na ezoty w świątyni,które w nazwie nie mają członu "ezot.",np. Best Arahan,Best Śmiercionośny Przydatność:średnio-dobry Bonus przydaje się od 34lvl(gdzie niektórzy starają się dropnąć rib'a)aż do 50lvl.Dużo jest też misji związanych z ezotami. Max bonusu:+20%
Maks. PŻ Dostępny w: zbroja,bransoleta,buty,naszyjnik Efekt:Podnosi nasze maks. PŻ(HP) o .... Przydatność:Bardzo dobry Bon przydatny na każdym lvl,najbardziej na 45-52. Max bonusu:+800PŻ(HP)Na metin2.us:+2000PŻ(HP)
Maks. PE Dostępny w: zbroja,bransoleta,buty,naszyjnik Efekt:Podnosi nasze maks. PE(MP) o .... Przydatność:zerowa Bon nie przydaje się nigdy,z powodu bardzo małego maks. bonusu Max bonusu:+80PE(MP)
Energia życiowa Dostępny w: broń,tarcza Efekt:Podnosi naszą witalność o ... Przydatność:zależy od klasy postaci Max bonusu:+12 energia życiowa(witalność)
Siła Dostępny w: broń,tarcza Efekt:Podnosi naszą siłe o ... Przydatność:zależy od klasy postaci Max bonusu:+12 siła
Zręczność Dostępny w: broń,tarcza Efekt:Podnosi naszą zręczność o ... Przydatność:zależy od klasy postaci Max bonusu:+12 zręczność
Inteligencja Dostępny w: broń,tarcza Efekt:Podnosi naszą inteligencje o ... Przydatność:zależy od klasy postaci Max bonusu:+12 inteligencja
Szybkość ataku Dostępny w: buty,hełm Efekt:Uderzamy szybciej o ... Przydatność:dobry Rzadko spotykany bonus Max bonusu:szybkość ataku+8%
Szybkość zaklęcia Dostępny w: broń,zbroja Efekt:Nasze czary regenerują się szybciej o ... Przydatność:średnio-dobry Bonus przydaje się na każdym lvl,nie jest jednak niezbędny Max bonusu:szybkość zaklęcia+20%
Regeneracja PŻ Dostępny w: hełm,naszyjnik Efekt:Nasze PŻ(HP) regenerują się szybciej o ... Przydatność:dobry Bonus przydaje się na lvl'ach 40-55 Max bonusu:Regeneracja PŻ(HP)+30%
Regeneracja PE Dostępny w: hełm,naszyjnik Efekt:Nasze PE(MP) regenerują się szybciej o ... Przydatność:średni Bonus przydający się na lvl'ach 35-50,używany najczęściej przez sury i szamanów Max bonusu:Regeneracja PE(MP)+30%
Szansa na zatrucie Dostępny w: broń,hełm,? Efekt:Mamy szanse % na zatrucie przeciwnika Przydatność:dobry-bardzo dobry Bonus przydaję się na każdym lvl,najbardziej na lvl'ach 25-35 Max bonusu:Szansa na zatrucie+8%
Szansa na omdlenie Dostępny w: broń,buty,naszyjnik Efekt:Mamy szanse % na omdlenie(ogłuszenie[efekt taki jak przy szarży lub uderzeniu miecza]) przeciwnika Przydatność:dobry Rzadko spotykany bonus,nie miałem z nim doczynienia Max bonusu:Szansa na omdlenie+8%
Szansa na spowolnienie Dostępny w: broń,buty Efekt:Mamy szanse % na spowolnienie przeciwnika Przydatność:słaby Bonus słaby,przydatny jedynie gdy bijemy łuczników Max bonusu:+8%
Szansa na przeszywające uderzenie Dostępny w: broń,bransoleta,naszyjnik,? Efekt:Mamy szanse % na ominięcie obrony przeciwnika Przydatność:dobry Bonus przydający się na lvl'ach 45-55 Max bonusu:10%
Szansa na krytyczne uderzenie Dostępny w: broń,bransoleta,naszyjnik,? Efekt:Mamy szanse % na zadanie ciosu z podwójną siłą. Przydatność:Bardzo Dobry Bonus przydaje się na lvl'ach 45-xx.Najbardziej poszukiwany przez lvl'e 60+ Max bonusu:10%
Absorbowanie obrażeń na PŻ Dostępny w: zbroja,bransoleta Efekt:obrarzenia absorbowane przez PŻ Obrażenia są zamieniane na PŻ np obrywamy za 1 k czyli istnieje szansa ...% ze te obrażenia zostaną zamienione na PŻ Przydatność:?? Max bonusu:+10%
Absorbowanie obrażeń na PE Dostępny w: zbroja,buty,naszyjnik Efekt:obrażenia absorbowane przez PE Obrażenia są zamieniane na PE np obrywamy za 1 k czyli istnieje szansa ...% ze te obrażenia zostaną zamienione na PE Przydatność:?? Max bonusu:+10%
Szansa na blok ciosów skierowanych w ciało Dostępny w: zbroja,tarcza Efekt:Szansa na uniknięcie ciosu(kiedy bonus zadziała widać nad nami wtedy napis "miss") Przydatność:średni Niezbyt poszukiwany bonus,jednak że czasami przydatny Max bonusu:+15%
Odporność na: a)wiatr b)błyskawice c)miecze d)bronie dwuręczne e)magie f)sztylety g)wachlarze h)dzwony i)ogień Dostępny wa,b,e,i)zbroja,bransoleta,hełm (c,d,f,g,h)zbroja,buty,naszyjnik Efekt:Odnosimy mniejsze obrażenia od danego żywiołu lub broni(w %) Przydatność:Odporność na miecze-bardzo cenny bonus,ceny z nim sięgają ostatnio pareset "k" lub nawet dochodzą do paru "kk". Różne bonusy,najbardziej poszukiwany to bonus odporności na miecze Max bonusów:wszystkie +15%
Szansa na uniknięcie strzały Dostępny w:buty,hełm,? Efekt:Mamy szanse % na uniknięcie strzały Przydatność:słaby Słaby bonus,przydaje się tylko walce z łucznikami Max bonusu:+15%
Niewrażliwy na ... a)omdlenia b)spowolnienia c)zatrucie Dostępny w:tarcza Efekt:a)nie da się nas ogłuszyć>>b)nie da się nas spowolnić>>c)nie da się nas zatruć Przydatność:a)bardzo dobry>>b)słaby>>c)średni Bonus a) przydaje się na każdym lvl,bonus b) praktycznie jest zbędny,bonus c) jest średni,ale przydatny Max bonusu: nie sklasyfikowany
Szansa na bonus doświadczenia Dostępny w: tarcza,naszyjnik,buty Efekt:?? Przydatność:?? Max bonusu:+20%
Szansa na podwójne wyrzucenie ...: a)przedmiotów b)yang Dostępny w:a)zbroja,kolczyki>>b)tarcza,naszyjnik,buty Efekt:a) i b) nazwy mówią same za siebie Przydatność:a)bardzo dobry(efekt taki jak przy rękawicy złodzieja z IS)>>b)dobry Bonusy bardzo porządne,ale niestety rzadko spotykane Max bonusu:oba +20%
Wartość ataku Dostępny w: zbroja,?? Efekt:Podnosi nasz atak o ... Przydatność:?? Max bonusu:+50
|